Aug 23, 2016

Brownies Coklat with Vanilla Icecream !



Assalamualaikum dah selamat malam korang 😍


Siapa yang minat coklat silalah angkat tangan. Kita geng ! 


Okey nie pertama kali aku makan brownies. Aku memang suka coklat tapi jarang makan sebab aku tak berapa suka rasa manis melampau. Eh macam mana tu ? Hahaha. 


Tapi ada je coklat yang tak manis kan ? 😋😋


Berbalik kepada brownies. Aku makan brownies nie dekat SECRET RECIPE. Sedap dia. Meleleh air liuq bak ang.hahaha. Even dia manis melampau tapi aku suka. Brownies tu tak ada la manis sangat tapi yang buat dia manis adalah coklat yang melimpah tu. Lepas tu bila ditambah dengan aiskrim vanila lagi ummpph la rasa dia. Hehehe. 👍


3 comments:

gulew kapas said...

terliur tgok gambr

Myra Azraff said...

sedapnya T_T

Myra Azraff said...

sedapnya T_T moi suka yg shinjuku maple ke apa nama dia, sedap jugak :D