Sep 20, 2014

Safi Shayla-Terbaik ! Syampoo untuk wanita bertudung



Assalamualaikum dan Selamat Petang :)


Bila bercakap tentang wanita bertudung mesti rata-rata mengalami masalah kegatalan kulit kepala, rambut menjadi kering dan berbau serta mengalami masalah kelemumur yang amat teruk. Dan saya merupakan salah seorang yang mengalami masalah-masalah tersebut. Tapi sekarang saya dah tak perlu risau sebab sudah ada jalan penyelesainnya. :)


Memperkenalkan syampoo keluaran Safi iaitu Syampoo Safi Shayla - Syampoo untuk wanita bertudung.



Kita sebagai wanita bertudung haruslah menjaga penampilan kita dan penjagaan rambut amatlah penting. Sebabnya rambut adalah mahkota setiap wanita dan ianya melengkapkan sisi pesona keayuan kita yang bertudung. Betul kan? Hehe


Bila pertama kali saya guna syampoo nie memang dah jatuh cinta. Kegatalan kulit kepala hilang dan masalah kelemumur pun semakin berkurang. Baunya yang wangi dan lembut. Suka ya amat tau korang ! Alhamdulillah. Dan yang paling penting family tegur rambut nampak lembut dan berkilat. Wah terkejut sangat dan terus nangis teresak-esak. Haha.


Safi Shayla terdiri daripada rangkaian produk penjagaan rambut dengan 3 Variasi produk hebat iaitu 4 variasi syampu, penyegar kulit kepala dan perapi rambut sesuai untuk semua jenis rambut.

1. SAFI SHAYLA – LICIN TERURUS dengan Multivitamin.
2. SAFI SHAYLA – SEGAR BERMAYA diperkuat dengan Nano Lipid Enhancer.
3. SAFI SHAYLA – ANTI KELEMUMUR dengan ZPT
4. SAFI SHAYLA – KAWALAN RAMBUT GUGUR dengan Protein.
5. PERAPI RAMBUT – SAFI SHAYLA dengan 2x ganda manfaat Habbatus Sauda serta Multivitamin untuk setiap jenis rambut dan haruman kekal sehingga 48 jam berdasarkan ujian makmal.
6. PENYEGAR KULIT KEPALA  ( Melengkapkan pupur rambut khusus untuk wanita bertudung) – SAFI SHAYLA diperkaya dengan 5x ganda manfaat Habbatus Sauda dan Mentol yang bertindak memberikan kesegaran kepada kulit kepala agar nutrisi rambut mendapat manfaat tersedia dan memberikan keyakinan serta rasa nyaman dingin dengan haruman yang kekal sehingga 48 jam berdasarkan ujian makmal walaupun seharian bertudung melewati agenda harian yang padat atau cuaca yang terik atau lembap.

Dan harga produk Safi Shayla pun berbaloi, 
Syampu Safi Shayla di jual pada harga RM7.70 (160 ml ) dan RM12.70 (320 ml ), PENYEGAR KULIT KEPALA SAFI SHAYLA RM7.70 ( 160 ml ), Kenali Perapi SAFI SHAYLA : RM 7.70 ( 180ml )






Berbaloi-baloi.hehe. 💜💜

So, anda bila lagi? Tak rugi mecuba sebab korang pasti jatuh cinta macam saya juga :)




Ok bai !


1 comment:

CXopportunities said...

Cx pon pakai. Dah la wangi. Rmbt jd lurus lembut je. Cx guna yg warna hijau. Huhu #BlogwalkingEdisiBlog