Feb 1, 2014

TESTIMONI SHAMPOO - SELSUN BLUE (ANTI DANDRUFF)



Assalamualaikum dan Selamat Pagi 




Kepala saya ini jenis yang bermasalah. Bermasalah dengan KELEMUMUR yang sangat-sangat kronik.sobsobsob. Memang sedih ya amattt tahu tak. Lepas itu saya ada resdung pula, orang cakap kalau ada resdung masalah kelemumur mesti ada juga kan ? So memang tak dapat dipisahkan saya dengan KELEMUMUR walaupun saya dah cuci rambut ! Boleh dikatakan dah macam berKERAK kelemumur kat kepala saya nie. Kalau gatal, rasa nak berdarah la kulit kepala nie. Dapat garu memag best ! heee




Saya dah pakai macam-macam produk shampoo yang ada dekat pasaran. Semuanya jenis ANTI DANDRUFF tau tapi langsung tak berkesan. Tak ada satu pun yang BERKESAN ! Bukan ke kalau kita dah cuci rambut kelemumur akan berkurang ? Tapi saya tak, lagi bertambah ada la. Uhukz nampak tak betapa teruknya masalah yang saya hadapi ? Rasa macam nak terjun bangunan sekarang.sobsobsob =.=


Lepas itu kawan saya suggest guna SELSUN BLUE sebab dia kata okeyyy sangat. Kelemumur boleh hilang selepas dua kali penggunaan. Dan, saya pun cuba la. 


Tapi satu je saya rasa tak boleh blah, hahaha, woii mahal nak mam.. tau tak ! Botol punya la kecik tapi mahal sangat !! hehehe . Nak baik tapi banyak complain kan ? Biasa la tu saya memang macam ini.huuu. Saya beli kat kedai farmasi CARING. Murah sikit berbanding WATSON & GUARDIAN. Murah rm2 macam tu kalau tak silap saya. RM2 tu sangat bernilai tauuu..


Dan YES, selepas dah guna dua kali memang BERKESANNNN you aallll !! Saya tak tipu okey memang selepas dua kali penggunaan kelemumur memang hilang. Tinggal serpihan je tapi sikit sangat. Saya sangat berpuas hati tau guna shampoo SELSUN BLUE nie. Memang TERBAIK !


SHAMPOO SELSUN BLUE nie ada tiga jenis dan saya pakai yang warna HIJAU tu 






So, kepada sesiapa yang menghadapi masalah kelemumur yang teruk @ kronik boleh la guna SELSUN BLUE nie. Memang berkesan. Tapi ada testimoni yang saya baca , shampoo nie tak boleh digunakan untuk jangka masa yang panjang sebab ada bahan chemical yang kuat. Kesahihannya tak tahu la betul ke tak.

Tapi bagi saya shampoo nie memang TERBAIK dan BERKESAN !



Ok bai !


No comments: