Aug 17, 2013

PRAY FOR EGYPT !



Assalamualiakum dan Selamat Pagi Semua :)



Mesti semua dah tahu kan apa yang berlaku dekat EGYPT sekarang ni ?nKenapa perlu berlaku peperangan dekat negara ISLAM yea ? Sungguh sedih tengok ape yang berlaku dekat umat seISLAM dengan kita .. Mereka semua berjuang untuk mempertahankan negara mereka ..
Yang tidak bersalah pun terKORBAN ! MasyaALLAH sungguh terkilan dengan apa yang berlaku .. Dari yang besar sehingga yang kecil terkorban .. Mati mereka mati syahid , INSYA ALLAH !


Apa yang kita perlu lakukan sebagai rakyat MALAYSIA tak kira bangsa mohon mendoakan kesejahteraan mereka yang berada di EGYPT .. Mohon ALLAH SWT memberikan kekuatan kepada mereka dan juga memberi pertolongan kepada mereka semua ..



PRAY FOR THEM !






Ok bai !


Aug 6, 2013

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI



Assalamualaikum dan Selamat Petang,




Sebelum terlambat saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat ISLAM yang menyambut hari raya tahun ini yang bakal tiba lagi beberapa hari je  :)






p/s: Raya raya juga tapi jangan sampai terlebih makan yea :)