Oct 2, 2013

HAPPY BIRTHDAY TO ME !



Assalamualaikum dan Selamat Pagi ..




Wah tepat pukul 12 tengahmalam tertulislah satu entry untuk wish birthday diri sendiri ! heee... so sweeeettt .. hahahaha




Jom nyanyi sekali ...

" Allah selamatkan Umie , Allah selamatkan Umie , 
Allah selamatkan UMI FARHANA , Allah selamatkan Umieeee ... "


Selamat Hari Lahir UMI FARHANA ZAKARIA ! :)



Dan secara rasminya umur saya genap 25 TAHUN ! Ok fine saya masih muda ! hehehehe .. Jeles lerr tue .. hahaha ...  Dah 25 tahun saya hidup di mukabumi ALLAH SWT ini ..Semoga saya dipanjangkan umur .. Taknak wish banyak-banyak cuma harapkan ALLAH SWT murahkan rezeki saya, diberikan kesihatan yang baik dan supaya cepat dapat kerja TETAP.. AMIN :)


Terbanyak pulakkan ? heee 


Hmm kepada semua yang LAHIR sama tarikh dengan saya , SELAMAT HARI LAHIR juga kepada awak semua . Saya doakan semoga awak semua sentiasa diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki ..AMIN :)






Ok bai !

No comments: