Jul 24, 2013

REVIEW PRODUK ~ SHISEIDO BLACK MASK



Assalamualaikum dan Selamat Pagi !



Pernah tak korang pakai SHISEIDO BLACK MASK ? Kalau pernah bagus tapi kalau tak pernah RUGI sesangattttt ! wuhuhu


Saya dah banyak kali guna Shiseido Mask nie.. Memang teramat best !




Bila korang dah pakai lepas tu CABUT dia akan keluar macam nie .....





Euuwww GELI sesangat kan ! Nak termuntah tengok ..Euuwww ..
Tapi tapi dan tapi nikmat masa nak cabut tu memang best dan lepas tu rasa geram dapat tanggalkan benda alah nie ..wuhuhuwu .. 




Hmm, ada sesetengah orang suka pakai KESELURUHAN muka tapi saya tak suka .. Sebabnya masa nak cabut tu sakit tahu .. Rasa nak menangis teresak-esak la juga masa tu .. uhuk uhuk .. So saya akan pakai dekat HIDUNG dan antara dagu dengan mulut .. Tempat selalu BLACKHEAD nie ada .. 
Saya tak suka blackhead saya benci blackhead .. menci sesangat tahu tak ! uhuk uhuk ..






Bagi korang yang tak pernah cuba lagi, dipersilakan untuk cuba menggunakan SHISEIDO BLACK MASK nie .. Memang best sesanagat tahu ! Berkesan nak buang BLACKHEADS yang ada kat muka kita nie .. Tak kira LELAKI atau PEREMPUAN semua boleh pakai ! 






Ingat nie memang BERKESAN !!!! heeeewww :)




Ok bai ,