Jan 14, 2013

Silent

 
 
Assalamualaikum dan Selamat Malam
Sayang-sayang semua ^_^
 
 
 
Saya nak bagitahu uuolls nie .. Actually saya nie pendiam orangnya tau .. Cukup pendiammm tau hmm itupun kalau uuolss percaya la .. =.=
 
 
Hahaha, tak ada lah .. Saya nie sebenarnya pantang kalau dapat bercakap memang PAYAH nak berhenti tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ha ada tapi okey uuollss ... PAYAH nak berhenti bila dengan orang yang saya rasa boleh masuk satu kepala dengan saya .. Kepala saya dengan kepala orang tu dicantumkan tau ..  Kalau uuolls percaya memang sempoi sangat korang nie ..hikhikhik :P
 
 
 
Tapi macam tak ada kena mengena dengan tajuk entry saya nie kan ? memang tak ada la .. Itu intro aje , saje nak bagi uuolls BERAPI sekejap .. huhuhu .. jangan marah okey laling laling semua :)
 
 
 
Setuju tak bila saya cakap bukan semua benda kita boleh cerita dengan orang lain ? Even orang tu adalah KELUARGA kita, BFF kita ataupun sesiapa sahaja ?  Betul kan ?
Ada benda yang tak patut kita cerita kan pada orang lain untuk kebaikan DIRI SENDIRI .. tapi bila  agak-agak rasa dah tertekan sangat cari seseorang yang betul betul boleh buat kita rasa safety bila kita ceritakan masalah kita pada dia ..
 
 
Jangan pula bila kita cerita kat dia habis heboh satu kampung dia duk canangkan pada orang lain .. itu kes bahaya tu .. heeeuwww naya naya awok awok tu .. =.=
 
 
Dan, sekarang saya amat tertekan dengan satu masalah besar nie .. masalah yang amat rumit dan membuatkan saya tak boleh tido malam .. kalau saya nak tido mesti masalah ini tiba tiba dengan sesuka hati tok nek dia muncul ..uhukzz.. habis terganggu tido saya tau uuolls ..
                                                                       *sila simpati dengan saya pleassseee :(
 
 
 
hanya mampu cerita yang ini sahaja ... okey bai !
 
 
 
 
 


No comments: