Jan 2, 2013

AZAM 2013 ~ Jom gemokkan badan !



Assalamualaikum dan Selamat tengahari 
Sayang-Sayang Semua ^.^




Dah masuk tahun 2013 kan kita .. pejam celik pejam celik berakhir dah tahun 2012 .. (aku dah tua kome oiii) >.<  tapi badan still tak besar-besar .. hehehe ..


Gila kan ? Semua orang nak kurus slim bagai tapi saya nak gemokkan badan ? Ha kau hado ke azam macam nie .. hehehe .. mesti tak percaya kan, ishh ishh tolong la percaya memang saya nak gemokkan badan ! Ouhhh >.<


Nak tahu sebab ape ? sebab badan saya kurus kering macam bini popeye tu hihi tapi tak sekurus tula , ada isi sikit .. isi pun ciput ciput jer kalau angin kuat konpem melayang .. hahaha .. 
                              *nampak beno nipunye Cik Umie oiiiii ..


Berat saya sekarang nie 37kg sahaja dengan ketinggian 149cm .. Kurus kan ? Ha tahu takpe .. Ape ? Okey saya tahu saya pendek tapiiiiii saya kiut miut lagi menawan .. hahahaha ... sila muntah sekarang dalam longkang sebelah tu ..uhuuu :P


Tak ideal okey .. BMI pun tak cukup ! conpem tak cukup dan umur saya pulak dah cecah _______ *sila isi tempat kosong .. (hint lahir tahun 1988) sila kira sendiri cik akak cik abang yeaaaa ..



So, azam saya tahun 2013 nak naikkan sikit berat badan, paling koman pun sampai 40kg .. Boleh ? Mesti la boleh Cik Umie yang kiut miut lagi menawan oiiii .. Usaha tangga kejayaan :) 
Ciweee nyeee awak .. hahahaha... 





Okey bai,


6 comments:

Fiza Rahman said...

Saya pon tgh nak naikkan berat badan. Sikit lagi nak mcm bini popeye tu.

u.m.i.e said...

@Fiza Rahmanhehe jom jom :D

aiman fanboy k-pop said...

ehh..saya pon nak gemuk..makan bnyak pon,badan still slim...bahaahaa...

MiZ Rayy said...

sy plak nk kuruskn bdan.. dh naik 5 kg.. baju bnyk dh xmuat.. kn mmbazir nk bli baju bru.. hehe

u.m.i.e said...

@aiman fanboy k-pophehehe jom:)

u.m.i.e said...

@MiZ Rayyhehehe naya tu .. :)