Nov 16, 2012

Kaki Sibuk



Assalamualaikum dan Selamat Pagi
Sayang-Sayang Semua ^_^



Saya pelik lah dengan sesetengah orang yang suka menyibuk hal orang lain .. Bukan ape sampaikan hal peribadi orang pun boleh di tanya .. Tanya direct pulak tu ! ishh ishh .. Motif tanya sebab nak bagi nasihat.. Kalau nak bagi nasihat sekalipun jangan lah tanya yang peribadi .. Terus je bagi nasihat .. Kan senang ?


Dan dan dan yang peliknya bila nak bagi nasihat boleh pulak cerita keburukan orang lain ...Nak buat perbandingan kononnn .. Konon la sangattt .. Errr boleh pulak macam tu kan ? Macam mengaibkan orang tu pulak .. Tu dia punya hal tak payah la duk cerita kat orang lain .. Nampak sangat yang awak tu busy body orangnya ..caiittttt >.<


Bagi saya nak bagi nasihat tak salah .. cukup tak salah .. Tapiiiiiii biar la kena dengan caranya .. Betul tak ?
jangan nanti disebabkan benda nie orang akan membenci kita ..  Sejahat-jahat orang lain jahat lagi kita .. Cuma kita tak sedar .. Perumpamaan nie taw jangan disalah anggap ... hihihi ^^


Btw, i will blow you away si kaki sibuk .. hehehe >.<









Jumpa Lagi !













No comments: