Nov 10, 2012

Penangan ASK 2012



Assalamualikum dan Selamat Pagi 





Eheeemm penangan Anugerah Skrin 2012 .. Ramai yang tak puas hati dengan ASK kali nie kan ? Dan saya adalah salah seorang dari mereka-meraka nie .. hehehe .. Saya rasa ASK 2010 kali nie memang memang memang membosankan ! seriously MEMBOSANKAN !


Dah macam pape ntah .. Takde motif langsung dorang nak buat ala-ala FAIRYTALE .. Saya punyala excited nak tengok tapi tak tahu nak komen ape cuma nak kata membosankan .. Nasib la tak tengok dari mula ..  Errr k la taknak cakap pape dah nanti kena samannnn naya saya ..hihi .. >.<



But, I still love she ♥♥♥♥










Jumpa Lagi !












4 comments:

محمد رازيق said...

ramai yang berkata mengenaim ASK. owh, tak sempat tgk. hhe. salam kenal.

Yuliana Wahit said...

yuyu lagi lah tak tgk.. huhuhu..

u.m.i.e said...

@محمد رازيقxbest pun .. hehehe .. slam perkenalan juga :)

u.m.i.e said...

@Yuliana Wahitxbest xebest .. hehhe