Oct 21, 2012

Perangai BUSUK HATI !



Assalamualaikum dan Selamat Pagi
Sayang-Sayang Semua ^_^




Haiyyaa saya rasa macam nak marah je dengan orang-orang yang suka sangat masuk campur hal orang lain a.k.a suka sangat jaga tepi kain orang lain ! Kain sendiri dah ada jaga la elok-elok boleh tak, nie tak ada je yang tak kena .. Pastu duk perli itu ini ..
Macam la 'you all' tu perfect sangat !  =.=



Kenapa la ada orang macam nie kan ? Susah hati dengan kesenangan orang lain.. Kalau betul tak puas hati cakap je depan-depan, terus terang kan senang ? >.<
Nie tak duk mengutuk belakang-belakang buat tambah dosa je buat ape ?



Okey okey memang saya tengah marah sangat-sangat nie !!
Pagi-pagi pulak tu ..Ouuhh =.=



Yang mulut ala-ala puaka  laserrr ala mak jemah pun ada .. Nie lagi la budget nak STANDARD abis ! ntah betul la tak, cakap nak UUPPPP jeee .. =.=  Pastu complain itu ini ..
Okey okey saya tahu awak tu PERFECTTTT ..  
      *tangan didada muka pandang ke atas ..>.<
Yang kau duk busuk hati sangat kenapa eyh ? Eee gerammmm sangat la
                                                                   Okey saya tengah marah lagi >.<



Pagi-pagi dah marah kan ? Err saya bukan ape cuma rasa tak puas hati dengan dorang-dorang yang  perangai ntah pape.. Semua tak puas hati dengan 'kami' .. Maksudnya kumpulan A tak puas hati dengan kumpulan B
 -----------> kumpulan B tu kumpulan saya lah .. hikhik =.=


Takpelah kalau dah mulut laserrrr macam tu nak buat ape kan ? Sabar jela ! Semoga 'youu allllll' tu PERFECT dan SUCCESS selalu yeaaaa ...
     *dalam nada perliii okeyy girlll ... hikhik :D








Okey jumpa agi kawan-kawan.. lalalala :)











No comments: