Aug 18, 2012

Eid is Coming



Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua :)






Hmm pejam celik pejam celik dah masuk bulan SYAWAL kan ?
Terima Kasih pada Allah SWT sebab bagi kesempatan pada kita yang masih hidup nie untuk terus merasai nikmat berhari raya selepas berpuasa selama sebulan .. Alhamdulillah ..



Dan dikesempatan ni juga saya UMI FARHANA BINTI ZAKARIA ingn mengucapkan
SELAMAT HARi RAYA ADILFITRI kepada semua umat ISLAM di Malaysia mahupun diluar negara ..  
Saya juga ingin menyusun sepuluh jari meminta keampunan dan kemaafan jika ada terkasar bahasa atau terlanjur bahasa didalam setiap penulisan saya .. Maafkan saya yea .. MAAF ZAHIR DAN BATIN ..



Ha pesanan saya jangan terlebih makan masa raya yea .. Ada juga yang berat badan naik lepas makan banyak-banyak nanti .. Yela time raya la you all nak makan ape ke benda yang ada kat rumah you all kan ? Pastu pergi beraya rumah sedara mara, kawan-kawan confirm makan lagi kan ? 
CONTROL YOURSELF OKEY :)








Terima Kasih Sudi Singgah :)







Jumpa Lagi !









No comments: