Aug 5, 2012

Adakah aku bersalah ?

Assalamualaikum dan Selamat Malam Semua :)




Setiap orang mempunyai masalah tersendiri.. Dan aku juga tak lepas untuk menghadapi segala dugaan yang datang kepada aku.. Kadang-kadang masalah yang datang boleh mengajar kita tentang kesabaran kan?
Dan kadang-kadang walaupun kita berseronok ianya tak akan kekal lama.. Setiap keseronokan mesti kadang kala ada kedukaan .. hmmm ..


Ape yang aku rasa sekarang nie yea.. Aku rasa sedih dengan ape yang berlaku disekeliling aku sekarang nie.. Aku rasa aku tak ada buat sebarang kesalahan pun.. Tapi kadang-kadang dilayan macam seseorang yang hanya menumpang kesenangan sahaja.. sedihhh sangattttt T_T...


Setiap kali aku pikir hal nie air mata aku akan mengalir dengan lajunya.. Seriously terasa macam aku buat kesalahan yang besar sedangkan aku tak tahu ape yang aku buat.. Mungkin ALLAH SWT sedang membalas 
dosa-dosa yang aku pernah buat? Kalau betul aku mohon kau ampunilah dosa ku YA ALLAH.. Tapi aku tetap redha menerimanya kerana aku rasa sudah terlalu banyak aku melakukan dosa tanpa aku sedari..
Tiada manusia yang sempurna betul tak ? 


Aku selalu ingat pesanan 'kesayangan' aku , dia selalu cakap supaya tabah dan bersabar dengan dugaan nie sayang, Allah SWT sedang menguji sayang .. Dan aku bersyukur sangat sebab 'kesayangan' aku cukup memahami keadaan yang aku hadapi .. Terima Kasih Sayang !   smileys holding hands emoticon






BELAJAR DARIPADA KESILAPAN .. 
BELAJAR DARI DUGAAN DAN CABARAN YANG DATANG ..
 DAN SENTIASA REDHA UNTUK MENGHADAPINYA =.=











Terima Kasih Sudi Singgah :)










Jumpa Lagi !