Jul 3, 2012

Sakit itu satu ujian dari ALLAH SWT



Assalamualaikum dan Selamat Pagi
Sayang-Sayang Semua ^_^




Buat masa nie I rasa I nak hupdate belog kesayangan I nie seminggu sekali je .. Boleh tak ? Disebabkan masa yang ada dah terlalu padat dengan rutin harian sebagai pekerja gomen yang buzy terpaksa la I abaikan blog kesayangan I nie ..uhukz.. Memang I dah terlalu buzy sekarang nie mengalahkan orang yang berstatus TETAP padahal I nie cuma budak SAMBILAN jer :(  ..




Okey bukan tu yang I nak cerita hari nie .. Hmm actually sekarang nie duk musim orang sakit kan ? Termasuk la empunya belog yang comel sangat nie ..oppsss terperasan sekejap .. jangan muntah yea ..lalalala :D




I'm not felling well like this picture


Dah empat hari I demam semuanya gara-gara gigi I yang berlubang nie ..uhukz.. Tapi I cukup malas nak pergi cabut .. I takut la nak cabut gigi .. huhu >.< dah tua bangka pun still takut .. booo sama dia .. :D






Tapi harini nak kuatkan diri nak kena pergi jumpa doc hensem kat klinik tu ..hikhik..minta-minta la ada doc hensem takde la takut sangat..hehehe..naya-naya :D
                                                       Doakan I yea semoga selamat cabut gigi .. :)













Jumpa Lagi !














2 comments:

hamzah ian said...

org kate sakit2 ni allah balas dosa kecil.. ye ke?

u.m.i.e said...

@hamzah ian ada dengar gak .. huhu :)