Jul 11, 2012

Bersyukur dengan rezeki yang Allah beri :)


Assalamualaikum dan Selamat Petang
Sayang-Sayang Semua ^_^







Alhamdulillah pada 6hb Julai hari Jumaat lepas I betul-betul bersyukur dengan nikmat yang Allah SWT beri dekat I.. Hmm macam tak percaya je I dah ada ASSET sendiri ..
                                                                          *yeayy I dah ada kereta sendiri :))








Macam tak percaya je tau .. I tetapkan dalam diri I kalau dah kerja nak keluarkan kereta .. Alhamdulillah lepas jugak :) .. Walaupun pada mulanya berangan masa dulu-dulu kala nak pakai TOYOTA VIOS la konon-kononnya tapi tak kesampaian yang dapat hanya PERODUA VIVA  .. Tapi I akan tetap jaga sampai ke akhirnya ..hikhik :D



ASSET besar I yang pertama tau ! weeee ~~  I LOVE YOU VIVAS ! ahakz ..

                                                                  *Boypren I yang kedua ..lalalalala




Dan dan dan yang paling tak boleh belahnya boleh pulak sama dengan Mr Bubu I punya kereta .. hikhik .. :D
Sehati sejiwa tak ? tolong jangan muntah kat sini yea .. lalalalala ..
                           * sambil dengar lagu sehati sejiwa by ajai dan nurul <3




Ha pasni sape-sape yang nak TUMPANG I boleh lah .. moh kitew jalan-jalan yea :) hikhik





Akan ku jaga boypren I yang kedua ni sebaik mungkin !:D












Terima Kasih Sudi Singgah :)










Jumpa Lagi !












6 comments:

Ikmal said...

Assalam, Viva pun viva lah... janji kalau nak jalan2 senang dah... tahniah !!!...

zurayusoff said...

bawak kak zura g jenjalan ok
dah setahun dah i tak jenjalan

u.m.i.e said...

@zurayusoff setahun ker? hihi .. boleh2 nanti saya bawak akak k :)

u.m.i.e said...

@Ikmal betul tu .. tq :)

penyisir rambut said...

hoi!!
awat tak upload gambo kete baru???
nak tgk jugak..tak smpat merasa naek..huhuhuh

u.m.i.e said...

@penyisir rambut hehehe xmo la upload .. ala nanti bila2 free aku bawak la ko ..hikhik :D