Jun 14, 2012

Saya ada kekasih baru !

Assalamualaikum dan Selamat Pagi
Sayang-Sayang Semua ^_^






I rasa dah ketinggalan zaman dah .. Orang lain semua dah ada kekasih baru I je lambat ! Ape da ..uhukz :(
Tu pun sebab di PROMOTE oleh adik manis nie LYSSA FAIZUREEN *_*






Oppss mesti you all pelik kan .. Asal plak Lyssa boleh promote kekasih baru kat I ? hmm tula I dengan lyssa rapat dah macam adik beradik tau ? >.< hikhik ..





Yela yela I tipu .. Mane ada rapat sangat dengan Lyssa :) .. Hmm actually haritu I baca entry Lyssa pasal nie ha !                                                                            OBSES DENGAN NAMA SENDIRI !
Dah baca ke belum ? Kalau belum jangan segan silu sila terbang ke sana , =.=





Nak tahu ape yang LYSSA FAIZUREEN promete kat I ?




Actually I baru daftar,



Ketinggalan zaman kan ? Yea yea I tahu tu .. =.=
Macam-macam benda boleh tempah kat HEARTBEAT.MY . Contohnye seperti benda alah bawah nie ha




baju pun boleh tempah , nak design sendiri pun boleh 




Dan macam-macam lagi lah .. You all tengok sendiri lah .. hikhik :)





daftar la sekali bagi yang belum daftar boleh jana income juga :)









Terima  Kasih Sudi Singgah  :)










Jumpa Lagi !














2 comments:

Lyssa Faizureen said...

hehehe . betul ler tu , adik bradikk ! kihkih . Dah klik ur HB . lalalala~

u.m.i.e said...

@Lyssa Faizureen pengsan empat minit lyssa komen sini ..*_*
wah tq2 maybe lyssa orang pertama klik HB tu .. hikhik :)