May 2, 2012

Sakit jiwa kalau selalu jadi macam nie !



Assalamualaikum dan Selamat Malam
Sayang-Sayang Semua ^_^








Kebelakangan nie banyak betul masalah yang I hadapi ..
Tension rasanya ..
I tahu semua nie datang dari Allah SWT ..
Allah SWT akan bagi setiap umatnya ujian di dunia nie ..
Kita kena redha dan bersedia nak menghadapinya kan ?







Tapi masalah nie asyik berlaku jer ..
I tak tahu la kenapa dari dulu sampai sekarang perangai dia tak berubah-ubah ..
Dah ada anak pun perangai tak nak berubah ..
Ada je tak kena .. Benda kecik pun boleh jadi besar kat dia ..



I sedih tengok benda nie berlaku ..
Dalam seminggu mesti ada je tak kena dekat diri dia tu ..
Orang lain yang akan kena tempiasnya ..
Dia langsung tak nak pikir pasal orang lain ..




Walau ape pub I tetap pegang kata-kata bawah nie

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


*ihsan encik google :)








Semoga semuanya akan beransur pulih 













Terima kasih sudi singgah :)











Jumpa Lagi !















No comments: