Apr 2, 2012

Kau jangan nak berlagak bagus sangat boleh tak ?



Assalamualaikum dan Selamat Malam
Sayang-Sayang Semua ^_^








Mood malam nie rasa macam sepak terajang semua benda kat depan aku nie .
Yea I tahu yang I nie ganas (actually buat-buat ganas ..hehe)
 tapi nie gara-gara mamat sorang @ budak berlagak sombong nak mampus ..
Aku tak kenal kau sangat pun kan wahai budak berlagak oiii ..
So ape hal kau nak cari pasal dengan aku ?





Kau ingat dengan harta benda yang kau ada tu duit banyak tu kau boleh nak berlagak camtu ?
Itu semua harta dunia je tau ..
Sekali Allah nak tarik balik bila-bila masa je DIA boleh tarik tahu tak ?






Aku tak kacau kau so, kau pun jangan tergedik-gedik macam perempuan nak kacau aku ..
Aku tak nak berdendam dengan kau sebab musabab nye aku tak rapat dengan kau ..
Aku bukan suka nak berdendam dengan orang lain ..
Buat ape nak berdendam kalau akhirnya boleh merosakkan diri sendiri betul tak ? 
# tetiba I jadi baik pulak .. hehehe







Okey lah I tak nak marah-marah dah nanti cepat berkedut .. hikhikhik :D
Cukup la tu dapat luahkan perasaan kejap ..








Kalau rajin singgah la lagi :)











Jumpa Lagi !













1 comment:

lyana kamal said...

Wuu! garang ah~.~ hehe,takot takot!