Apr 21, 2012

Benda kacang pun kau tak reti nak buat ke ?



Assalamualaikum dan Selamat Malam
Sayang-Sayang Semua ^_^







Sedihnya T_T







Ape la masalah I sekarang nie ..
I still tak pass bawak kereta manual la .. uhuk3x
Asyik tersenguk-senguk je T_T
Tak confident langsung bawak manual, masa belajar dulu okey je ..


rasa takut sampai cam nie sekali muka I ..
hikhikhik :D

|

|

|

|

|

V



Comel tak ?
eeeuuwww siap pakai contact lense ini budak tau .. :D






Camne la I nak buat supaya I betul-betul pandai bawak kereta manual ..
Hmm nak practise pun takde sape nak teman nanti ..uhukz3x






Korang yang expert-expert tu ajar la I boleh ? 
hehehe












Terima kasih sudi singgah :)











Jumpa Lagi !












5 comments:

penyisir rambut said...

aku expert!!!
meh cni aku ajaq...

farah hanim said...

hehe
fara pon fail bwk kete manual
test smpai bpe kali
hehee

u.m.i.e said...

@penyisir rambut hehe yeke ! boleh la ajar aku !

Myra Azraff said...

kalau tersengguk2 tu maybe kena lebih pandai main clutch..(beriye je aku..latih jpj pun belum==')..good luck..lama2 biasakan tu nanti mesti boleh..:D

u.m.i.e said...

@Myra Azraff heheh okey2 .. tq :D