Apr 13, 2012

Benda dah setlle tapi orang lain pula masuk campur ape kes ?



Assalamualaikum dan Selamat Pagi
Sayang-Sayang Semua ^_^








Hmm ape korang rasa kalau ada orang duk sibuk-sibuk kacau life korang eyh ?
Ada tak rasa nak bagi SI PENYIBUK tu makan cabai burung tak ?






Dan tu la yang I rasa sekarang nie ..
Bukan setakat nak bagi makan cabai burung tapi rasa nak bagi penampo sekali !
Kau duk sibuk hal aku kau ingat kau tu baik sangat ker ?
Ape hal mulut kau mulut puaka sangat eyh ?
Aku tak cari pasal dengan kau so kau jangan cari pasal dengan aku boleh tak ?
Dari hari tu lagi kau duk cari pasal dengan aku, tapi aku sabar lagi..
Tapi sekarang dah makin melampau dan menjadi-jadi plak kau kan ..
Kau jangan ingat aku ni kecik, tak banyak cakap, aku tak boleh naik angin ..
Bila-bila masa je aku boleh naik angin ..
Tahap kesabaran aku ada batas nye tahu tak !
Kau tak kenal sape aku lagi !





Pastu yang ko duk peril-perli orang lain ape hal ha ?
Budak tu ada cari pasal dengan kau ker ?
Kalau kau tak puas hati dengan aku cakap depan-depan aku tak payah nak peril-perli orang lain ..
Tahap kesabaran aku dengan dia ada batasnya okey ?
Sekali lagi kau buat pasal SIAP KAU aku cabai-cabai mulut tu !






Sorie guys I memang cukup anti dengan SI PENYIBUK macam nie ..
Nasib la I nie bukan jenis NAK SERANG orang tak tentu pasal ..
Kalau tak memang habis la orang tu  ..
Tak kira la kau umur berapa pun sape cari pasal dengan I memang I akan hentam balik !
Bukan maksud I nak pergi belasah SI PENYIBUK tu tapi dengan cara balas balik dengan kata-kata la .. 
heee ~






Wait And See Okey DEAREST !









Sesi luahan perasaan dah habis . uhukz .
Thanx sudi singgah dan baca !












Jumpa Lagi !














No comments: