Jan 14, 2012

Patah Tangan Pulak Dah !



Assalamualaikum dan Selamat Malam,
Sayang-Sayang Semua ^_^









Waahhhh rindu nya dekat belog kesayangan I nie !
Dekat you all jugak ! sobsobsob ..







Nie ada lah gara-gara I patah tangan !
Tiga hari I patah tangan tau ..
Tak dapat nak conteng-conteng blog I nie !
Kesian dia mesti sedih sebab I tak conteng dia kan ?
Eyh mane plak I tahu kan ? Of cos la I tahu, nie blog sape ?
I kan ? So , ada I kesah nak cakap ape pun .. lalalala ..









I patah tangan adalah gara-gara dia nie ha !











Ouhh kesayangan I masuk klinik lah !
Dia sakit dah berbulan-bulan tapi I baru hantar dia pegi klinik ..
Dah semput sangat .. Lembab pun sama ..
Tapi sekarang dah okey dah ..






Dah boleh hupdate blog comel I hari-hari .. hehehe
Hopefully kesayangan I nie baik-baik je lepas nie ..
Takmo sakit-sakit dah yea sayang :)













Jumpa Lagi !





















2 comments:

Bulan Syurga Firdausi said...

hehehe jage die gune virus protector :D

u.m.i.e said...

@Bulan Syurga Firdausi sedih la .. uhukz ..