Jul 31, 2011

Besok puasa besok start keje :)



Assalamualaikum Semua,














Mesti semua tak sabar tunggu esok kan ?
Hehehehehe
I pun tak sabar gak :)
Setahun sekali jer ..
Bukan sehari taw tapi sebulan la ..
maksud I tu Bulan Ramadhan la datang sekali je dalam setahun ! ;)
Mendekatkan lagi kita sebagai umat Islam dengan Allah SWT ..
Insyaallah 















SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM :)












HA SATU LAGI !










Hmmmm,
satu lagi besok gak I start keje ..
Alhamdulillah I dapat keje dengan Gomen .. hehehe :)
taw kan ape 2 ? lalalalala.
Walaupun hanya kontrak I tetap bersyukur sangat dapat keje ngan Gomen...
Dan,
Impian I tercapai lagi ..:)
Doakan terbaik tuk I yea 
>-<










Jul 18, 2011

Diari Comel Saya First Giveaway



Assalamualaikum Semua,











Arinie nak Join something :)
By Mrs larling nie ..
hehehehhe :)




Wanna JOIN ? 



Kelik Banner tuk terus dilayangkan ke Belog Beliau :)




















errrrr I tag u olz semua Okey :)
sebabnyer tak tau nak tag sape..
lalalalalala













Jul 15, 2011

S.I.S.T.A.R

Assalamualaikum Semua,






Jom Layan :)


















Jul 10, 2011

Sekali lagi :)



Assalamualaikum Semua,










Dua hari I tak hupdate Belog Comel nie..
terasa windu bangat .. weee :)













Hmm ape yang sekali lagi yea ?
Hahahahaha
Gedik sangat la Cik Umie nie..
Buweekkk..











Bukan hape pun ..
Actually kan, 
semalam I p nonton wayang tau..
cite Sekali Lagi ..
Lakonan Shaheizy Sam Lisa Surihani dan juga
sekecil comel Mia Sara Nasuha..












Yup !
I suka sangat cita 2 .
terbaik lah lakonan Shaheizy dalam cite tuh !
Cerita tu da permulaan, da pertengahan dan penghabisan tau !
(ish Cik Umie nie memang la nama pun cerita..aiyooooo)
lalalalalala











Korang2 pegi la tengok k ..
Cita dia sedih tau nak mengalir air mata I.. uhukz :(













Terbaik Lah :)






















Jul 6, 2011

Terasa nak flying kick si sengal tuh ! grrrr~~



Assalamualaikum Semua,














Hmm pagi-pagi tadi dah ada orang kasi hangin satu badan .
Kenapa susah sangat nak mengaku salah .
Letak merata tempat pastu nak salahkan orang lain .
Okey,
I boleh sabar lagi tapi sampai bila ?











Haiisshh Geram ahhh !















haiyakkkk !!







Ha padan muka ..
Hahahahahahhahaha
Buweeekk !




















Jul 4, 2011

hupdate laju-laju ...



Assalamualaikum Semua,














Kena hupdate laju-laju dan seringkas yang boleh !
uhukz ...
Sebab sekarang nie dah tak leh hupdate selalu ..
Sebab sekarang nie akan buzy tuk cari pekerjaan .. 
(ghasak skema abis..lalala)












Akan rindu u olz semua ..
uhukz..
tapi kan I akan cari gak masa yang sesuai tuk hupdate Belog Comel nie okey ?














Hmm pasal I pegi langkawi tu I akan hupdate nanti okey ?
Coz gambar xde la plak ..huhu
Semua kat kawan-kawan I..
Tak sabar nak hupdate ..
Tapi tak tau bila boleh hupdate ..
uhukz :(