Dec 17, 2011

Hari yang membosankan ..T_T



Assalamualaikum dan Selamat Malam,
Sayang-Sayang Semua ^_^








Tiap-tiap hari sabtu mesti badan I tak bape nak sihat !
Maybe disebakan keje seminggu yang memenatkan ..
Ouhh I get sick !
Seharian I duk rumah dengan hanya berbaring .. uhukz ..








Seriously, nie la demam yang paling teruk ..
Selalunya I boleh lagi bangun ..
Tapi hari nie asal bangun je kepala mula berpusing-pusing ..
Burung mula berpusing-pusing diatas kepala ..
Semuanya nampak dua .. T_T
Ouhhh it's make me feel tired ! 








Makan pun tak de selera ..
Hanya makan maggi ..
Ubat pun tak makan ..huhu..
I hate that stuff huhu T_T
Aiyooo macam mane mau sembuh Cik Umie oiii !







Mr S dah tanya I berpuluh-puluh kali makan ubat ke tak ..
Tapi jawapan I tetap sama BELOM .. hehehe
Kan dah kena bebel empatpuluhempat saat ..^_^
Ouhh habis sakit telinga I kena bebel .. hehehe ..







Tapi ,
yang paling rasa sekarang nie teramatlah boring !
Seharian duk rumah ..








Besok nak pegi dating lah boleh tak ?  hehehe















Okey Jumpa Lagi !

















1 comment:

Cik Yaya said...

Kita serupa... Tak suka makan ubat, kene tunggu bebel beratus riban baru makan ubat.. :D