Nov 28, 2011

Alhamdulillah Churp-Churp meningkat lagi !



Assalamualaikum dan Selamat Pagi 
Sayang-Sayang Sekalian ^__^







Wah pagi-pagi buta I da hupdate Blog Comel nie kan ..
Macam tak percaya je kan ?
Tolong lah percaya ! <3





Nie semua gara-gara DIA !
Sampai I tak boleh tido tahu ..
Sayang KAMU lah ! mmuuaahh .. hehehehe





Betul lah macam tak percaya jer earning churp-churp I meningkat !
Pagi tadi I check lain amount tup tup I buka tadi dah bertambah !

Syukur Alhamdulillah <3<3





Betul lah bak kata blogger-blogger otai kita kena rajin promote iklan churp-churp tu barulah dia meningkat dengan sendirinya .. 
Jangan nak je earning meningkat tapi takde usaha kan ?
Memang tak kan meningkat lah .. T__T

Thanks for the sharing senior blogger ! <3<3





Walaupun tak banyak mane naiknya kita patut bersyukur tau ..
Sebabnya dia naik atas usaha kita sendiri ..
Kalau nak tunggu duit jatuh dari langit memang tak dapet la kome oii ..^__^
Betul tak ?


Kalau I cakap mesti lah betul .. hehehehe.. 
*perasan lebih Cik Umie kita nie kan .. (ada aku kesah ..T__T)









Ok la sebelum nak chow chin chow tak reti reti ker tolong 


Tolong menolong amalan mulia tahu <3<3






Hmm bagi sesape yang belum daftar CHURP-CHURP

Amat dialu-alukan untuk 
.
.
.
.
.
.
.
.







Ingat tolong menolong amalan mulia .. ^__^











Jumpa Lagi !










3 comments:

mizan said...

da klik da ....jom klik ijan punye lak ,hehe

http://www.churpchurp.com/nazimaron/share/TigerBalm

mas saari said...

salam perkenalan dari blog Ben..
happy blogging!

nita said...

Salam perkenalan ,,, Nita singgah dan follow dari segmen ben ashaari,,jom kenali blogger,,, kalau sudi , singgah site sye blik yer ? LUKISAN HATI