Nov 10, 2011

Aku rasa nak lempang boleh tak ?



Assalamualaikum dan Selamat Malam
Sayang- Sayang Semua ^__^







Hari nie I rasa hari teruk bagi I..
Hanya Allah SWT yang tahu apa I rasa sekarang nie..
Sehari suntuk ada je yang tak kena ..
Dari buat kerja sampai ke public sampai la personal ..






Pasal kerja..


Semuanya berjalan ngan lancar mula-mula ..
I adjust baik punya dari pagi sampai ke petang .. huhuhu..
Konon-kononnya staff rajin lerr tuu ..
Tapi bila I dah adjust baik punya tu , ada plak yang duk sibuk 
cakap I wat salah sedangkan I punya "bos" yang suh wat macam tu 
Hangin la I , dah kena buka balik surat-surat tu ...
Orang nie cakap lain orang tu cakap lain ..
Nak ikut mana satu ntah la !
Atoooyaiii ..T__T


Penyudahnya I ikut kata orang tu sebab at the end dia yang bertanggungjawab ..
Lantak pi ..grrrrr





Pasal Public..


Ha satu lagi disebabkan I keje ngan gomen so I akan jumpa dengan sekalian sekalian masyarakat
Melayu , India , Cina ..
Semua banyak ragam ..
Ada yang baik ada yang perangai macam rasa nak lepuk pale jer !

Kalau cina or india tinggi suara I akan lawan gak la ..
Tapi nie kalau melayu pun nak tunjuk besar mmg macam hareemmmm lah kan !
Kita sama-sama melayu hormat sikit lah bro !

Nie berlaku masa time lunch tadi pukul 1 tghari ..
Kalau ikutkan hati mmg I tak nak orang kurang ajar macam 2 ..
Nak minta tolong cakap baik-baik skit la bro ..!
Tak payah duk tinggi-tinggi suara ..

Dia tanya I pasal nak tukar alamat surat menyurat ..
Okey fine mmg boleh bro !
Tapi I tanya balik dia punya tanah tu dekat mane ..
Sebab setiap kawasan bukan satu kerani je buat bro oii  !!
Tapi tak paham bahasa nak bising-bising jugak ..!!
Nak menang juga ha ambik la kau !!

I pun pe lagi tinggi suara juga la lantak kau tua dari aku ke sape suh kurang ajar sangat ..
Bengang tol la ..


Oh pastu bila I pass kat kerani yang buatnye pandai plak kau cakap baik-baik ..
Macam hareemmm jer !
Sebab aku muda kau cakap tinggi-tinggi suara ..



Penyudahnya I buat tak reti je ngan bro nie .. Sorie aku nak layan kau lah !





Pasal Personal..


Yang nie plak satu hal ..
Senang cite hubungan I ngan Mr S !
I tak nak gaduh-gaduh ngan Mr S tapi bila melibatkan perempuan mmg I hangin lah !
Even perempuan tu pangkat kakak ..
Kalau pangkat kakak tak payah la duk gatal-gatal nak gurau-gurau manja ..
Memang saje cari nahas la ..

I tak tau nak wat macam mane lagi ..
Dari hari tu lagi I terasa hati tapi I just mampu diamkan diri jer ..
I just harap I dapat keje lain ..
Tak nak aku tengok muka perempuan tu dah ..!


Doakan I dapat keje lain yea ..
I tak sanggup dah tengok muka perempuan tu ..








Btw I minta maaf sangat-sangat kalau entri kali nie I agak emosional ..
I just nak luahkan perasaan I jer ..
Bahasa pun ada sedikit kurang sopan kan ? huhuhu
Hope u all boleh paham yea .. ^__^





Thanx for the reading ..






Jumpa Lagi !








1 comment: