Oct 11, 2011

Percutian ke Zoo Taiping :D



Assalamualaikum dan Selamat Pagi,









Entry yang akan banyak ada gambar ,... weee :D









Kalau korang baca tajuk entry pun dah tauu kan ..?
Actually SABTU lepas bersamaan 8hb October 2011 I pg Zoo Taiping ..








Eee mesti korang cakap cam nie kan ...
"Setakat percutian ke Zoo Taiping .. ape hadoo ...?"
"Tengok monkey-monkey bertempiaran bergayut-gayut je ape hadoo kan ?"








Emm ada I kesah korang nak cakap ape ?
Yang penting I happy sudah .. weeee :D
Bukan selalu I pg berjalan jauh ngan kawan-kawan ..
Selalunya melepak kat mall je pastu pg menghilangkan suara dengan berKarok ! hehehe :D
Tapi sebenarnya bukan jauh sangat pun IPOH ke TAIPING tuh ..
Sejam je kot tapi pengalaman akan menjadi kenangan :D
I tak nak la ckp banyak I bagi korang tengok gambar je yea ? :P




the gorgeous friend .. hehehe :D

 
mereka yang sengal :D

 
 really love this .. :D

 
 sayang mereka berdua :D

 
 Oppss I paling ? grrr :D

 
 sapik yang poyo .. marah dia nt ..hehehe :D

 
 peace ya ! :D

 
 akhirya kepenatan T_T

 
with yana .. love she :D

superb ! weee :D

 
my BFF .. i love you :D

time to Eat :D







okey done ! 









Jumpa Lagi !












No comments: