Aug 15, 2011

Sikit-sikit dulu la okey ..uhukhzz



Assalamualaikum Semua,















Hmmm dalam Entry Ini
I ngadu pasal Belog Comel I nie kan ?
I dah fade up tengok Belog Comel I nie . uhukz
Sampai ati I cakap camtu kan..??
Hmm biar la Belog I pun bukan u ..lalalala












 So mula-mula sekali I dah tukar template ..huhu
Okey tak ?










errrr ape tak suka warna PINK ?
I heran ape I punya Belog sukati la.. buweeekkk..
hehehhehehe
Okey okey okey soriieeeeee
Ala I minat PINK la xpela yea :)
macam budak-budak pulak umor dah duapulohtigatahun
ish..ish..ish..
Berubah la Cik Umie oooiiiii
uhukz










Header pun I dah buang ..
Pakai yang benda alah tu wat sementara waktu
Bedal je la kan dari kosong jer ..
Actually I da tempah header kat SINI
free lagi tau .. huhuuhu
harap-harap la empunya Belog nak buatkan.. :)












Hmm korang bagi la SUGGESSTION nak buat ape lagi taw ..
Jasamu akan daku kenang ..hehehe
Chewah-chewah Cik Umie Gedik la...yuuhhhuu













JUMPA LAGI !
















6 comments:

azam said...

nice....suka, senang nak baca...clear

u.m.i.e said...

yeke nie.. huhu
Alhamdulillah :)
thanx yea :)

chenthagila said...

hehe. t da siap, kite emel :)

u.m.i.e said...

okey.. xsabarnyer ;)
tenkiu :)

mr_mrs mikko said...

waaa, lawa2 pink!!
kemas dah ni...
hihi..

ooo, bestnyaa dia ada org buatkan header.. aku ni ntah berkurun dah header tu..

u.m.i.e said...

tenkiu .. hehe :)
xpe g je temapah kat ci2 :)