Aug 11, 2011

Seriously dah bosan tengok kau ! grrrr~~~



Assalamualaikum Semua,












Sehat tak ?
Dah lama rasanya tak tanya khabar u olz kan ?
Mesti u olz sedih kan kan kan ?
(kepoyoan Cik Umie terserlah saat ini .hihihi.)







Seperti yang I slalu habaq yang I sekarang nie tidak mempuyai masa yang cukup
tuk menghupdate Belog Comel ini
Wah ! Sungguh skema ayat Cik Umie nie .. hahahaha
(gelak berdekah-dekah hilang kesopanan saya..lalala...)








Seriously I dah bosan !









Bosan dengan kau wahai Belog Comel
uhuk.. uhuk.
kenapakah begini akhirnya ?







Ishh ape kena Cik Umie nie ..
GELI LAH !!
buwekkk...hehehehehe...









Actually bukan ape pun .
I jealous lah tengok Belog yang cantik-cantik comel-comel.. uhukuhuk
Tap nak buat macam mane I memang tak de kesempatan langsung tuk mengEditkan Belog comel nie ..
Camne nak buat ni..uhukuhuk







Boleh tak u olz bagi cadangan camne nak Comelkan lagi Belog I nie.
hmm kat sape yea I boleh tempah header ?
Yela nak wat sendiri tak pulak teman reti....lalalala..










Please bagi suggestion sikit yea ..
Tenkiu ..












4 comments:

iejjah said...

gud lux ek :}

btw lau nk tempah header or full template try la order dkt cicak n lelabah or kat abdulfarique.com :}

u.m.i.e said...

tenkiu yea :)

chenthagila said...

http://chocopeanutbutter.blogspot.com/ mungkin kat situ ade ape yang awk nak. hehe :)

u.m.i.e said...

okey thanx lalink :)