Aug 23, 2011

Dah macam bini POPEYE !



Assalamualaikum Semua,











ini adalah bini POPEYE yea :)






 Sebenarnya kan ..

 |

|

|

|

|

|

|

V


hmm mesti korang pelik kan kenapa I letak gambar bini POPEYE tu kan ?
cepat cakap yea .. cepattttt law tak tak nak cite..lalalalala
*buat muka mintak simpati ..grrrr
sobsobsob















Actually kan BERAT I naik turun taw
Jadi 35 kg .. Seyes tak tipu ..
tapi last week I timbang 37 kg 
tak kan la dalam masa seminggu dah turun 2 kg ?
I rasa masa berbuka puasa I mmg banyak makan 
Nasi kat pinggan memang macam gunung ..lalalalala
*pengakuan berani mati nie .. yuhuuuu











I tak kesah pun berat I turun 
tapi mak I cakap badan I dah macam bini POPEYE !
hahahaha lawak la mak I nie ada ke patut sama kan I ngan bini POPEYE
* ish ish ish sedangkan memang yea pon Cik Umie oii .. ngaku jela ...!








Kawan -kawan I pun cakap I kurus sangat
hmmm betul kot erk ?
Boleh melayang nanti lau kena tiup angin..
hahahaha lawak la ...















Abis camne I nak naik kan berat I balik?
Berat I dulu pernah cecah 50 kg taw !
huhuhu seyes I tak tipu ..
dalam masa tigatahunsetengah berat I tun sampai boleh jadi 35 kg ..
memang UNDERWEIGHT !
 








Korang bagi la Cadangan camne nak bagi berat I naik balik ..
Tapi tanpa makan UBAT oke
tak nak terima yang nie .. hehehehe :)





















No comments: