Aug 16, 2011

Banyak dugaan sebenarnya ...



Assalamualaikum Semua,










Tetiba harini rasa cam nak marah je..
Tapi tak baik pulak kan ?
Boleh kurangkan PAHALA PUASA kan ?
uhukz












Banyak betul dugaan bila berpuasa ni..
Bagi I lapar tu sememangnya akan dirasa oleh setiap orang yang kuat makan ..hahaha
Tapi I tak ..
Sebab I tak kuat makan .. lalalalala
Sorieee sape yang terasa ..:)
I main main je taw senyum sikit ...













Pastu,
Kat tempat keja nie I asyik dengar orang bergosip je taw..huhuhuh
Aishhh susah tol nak ngelak ..
Tiap-tiap hari I asyik dengar je..
nak tegur jauh sekali coz I ni budak baru kat sini
nanti ada yang cakap I kurang ajar plak kan ?

Tapi nasib baik gak la I nie jenis tak bercakap sangat
Bercakap bila perlu jer ..*dengan muka yang bangga.. lalalala
Hmm masalahnya TELINGA mendengar juga?
ape kan daya .. terpaksa la ..uhukz













Lagi satu yang buat I rasa nak marah sekarang ni..
Bila dipikir-pikir kan I rasa macam melampau sangat nak kongkong pasal keje yang I patut apply atau tak !
Penat I belajar tinggi-tinggi tapi kena kongkong pasal nie 
Secara jujurnya, bukan I tak bersyukur dengan keja sekarang
tapi tak salah kan kita nak apply keja yang kita minat
Lagipun keja yang I nak apply nie still dalam Gomen Sector gak  pastu bidang Akaun plak 2
Nampak sangat dia tak paham kehendak n minat I sebenarnya

Sedih .. sobsobsob :(











Masalahnya sekarang ni I tak berupaya nak melawan atau membantah semua tu..
Nak bercakap lebih-lebih pun tak boleh
takut nanti PERANG DUNIA KETIGA meletus
huhuhuhuhu
Hmm ape yang I boleh buat adalah dengan BERSABAR jer













Semoga ALLAH S.W.T mempermudahkan perjalanan Hidup ku ini
Amin...


























Okey

No comments: