Jun 21, 2011

Perlu ke ada hasad dengki ?



Assalamualaikum Semua,











Kebelakangan nie ai selalu baca pasal hasad dengki lah kne tuduh macam-macam lah
Dan yang selalu kena mesti BLOGGER yang femes 












Kita sama-sama BLOGGER buat ape nak da sikap macam tu kat orang lain 
Pelik la orang zaman sekarang nie
Bila ada orang berJAYA sikit mesti ada yang tak puas hati
Tu semua kan USAHA orang tu sendiri .. betul tak ?






So, 
buat ape kita nak ada perasaan tak puas hati bagai
Lau nak kejayaan macam tu kita kena berusaha lebih
Cikgu-cikgu sekolah Lecture-lecture uni 
mesti selalu cakap
USAHA TANGGA KEJAYAAN KAN













Jangan la kita nak ada perassan cam tu lgi
Sebabnya benda tu tak bagi effect pun kat dorang tapi diri sendiri
Baik kita BERUSAHA selagi boleh oke :)













No comments: