Jun 19, 2011

Jadi pendengar Setia dan Ketawa Hipokrit !



Assalamualaikum Semua,













U olz nak tahu tak !
Semalam kaannnnnnn...................







































HARI SABTU LAH !
heheheheheheheh
Buweeekkkk









Okey Okey 
Straight to the Point
Ai dapat story nie dari Frenz ai tau
Macam tak percaya plak 










Patutlah dah lama bebenor ai tak nampak status gedik-gedik di hupdate kat FB tuh !
rupanya dah takde pape Couple nie
Bukan hape pun tu la padah nyer bila dah beria ria sangat menunjuk 
Faling In Love la katakan ...







Actually,
Ai bukan la suka bila dorang jadi camtu 


Tapi,
disebabkan ai penah terkena ngan si GURL tuh !


So,
ai memang agak ANTI la ngan minah tu
Walaupun bukan dengan cara kasar 
But,
ai rasa tak perlu kot dia tanya kat ai macam tuh !
Wat mood ai jadi SPOIL jer huh









Bila dengar semalam memang agak terkejut la
Yela selalu duk hupdate alahai BAHAGIA je nampak nya
Seyesly ai tak penah plak nak DOA kan dorang jadi camtu
Bila kawan ai BAHAGIA ai suka
N ai tak de la plak nak berdendam ngan GURL 
Tapi tak berminat kot nak BERSENYUM KE BERSAPA KE
huhuhuhuhu









Takpe la sekarang nie ai berDOA semoga hubungan depa kembali terjalin !
(chewah chewah Cik Umie ayat taknak kalah..hahaha)











No comments: