Apr 14, 2011

Bakal pengganti MIA SARA ?


ehem ehem ehem ..
saket tekak la plak ..
uhukz 


eyh..eyh..
ai lupa la satu menda lah !..
aiyooo ..


hyep u olz .....
hehehhe

lupa plak nak say HELLO td..
sowie yea :)
senyum cikit ..
alala comelnye u olz SENYUM 


hi 5 skit !
(clap!! bunyi dua tapak tangan ber hi 5.. hehe)


okey skrg ai nak bagi tgk beberapa keping gambar nie ..


meh2 usha :)


comel x si budak kecik nie ?
Nama dy Nur Aisyah Humairah..
sekarang bertudung plak ..
comel kan ?
last pica from Aisyah :)

ok u olz nak taw x nape ai buat entry nie ..
hmm actually ai baca pasal BUDAK COMEL nie
kat page beautifulnara


Aisyah nie akan jadi macam MIA SARA nie satu hari nanti taw !


maksud ai dalam bidang hiburan la..
bukan jadi org nyer ..
ape la u olz nie ..
hehe

so,
Mia akan ada kawan baru lah nanti kat dunia seni 2 :)
sama2 kecik sama2 comel sama2 berbakat !


umor si Aisyah nie baru je 3 tahun taw 
tapi,
dah banyak kali pegi casting
dengan David Teo & Prof Razak Mohaideen



*xsabar rasanyer nak tunggu adik Aisyah nie berlakon 
walau ape pun ai tetap sokong MIA SARA NASUHA
Mia tetap dihati !
chewah (100kali !)
hehehe :)


sama2 la kita doakan kejayaan dua bintang cilik nie ok ?
:)




untuk lebih lanjut usha cnie plak 



ok la bye ~~

2 comments:

Hanieqha said...

oloh olohh.. semua tiut2 belaka..

:D

follow u too.

u.m.i.e said...

hehe kiut rite ? tenkiu :)