Apr 9, 2011

ape hal la kau jadi macam 2 ! :(



hye u olz ..
ape citer arinie ..
okey x ?


ai xbape nk ok la..
bukan dmm atau sakit teruk ke ape ke ..



tapi ai teramat lah sakit ati nie ha !
huh geram tol ngan sorg nie ..



nie mood ai skrg 



bengang tol bila ai dgr kawan ai yg sorng nie cite ..
dari ari 2 lagi bla tegur xnk blas blik ...
jadi cam kes ai ari 2 ..
sma jer !


geram.. geram..geram...!!


mesti u olz pelik kan ?
ai nie marah kat sape ..
dah la xnk bagi intro ke hape ke !
aiyooo
Cik Umie .. Cik Umie ..


ok2 la sorie2 ..
ai bagi intro skit k 
dah2 majuk 2 .. 

smile .. chesseeee


"ape mereng ke ai nie ..
bla masa plak u olz majuk kan ?
hehehe"


ok sebenarnyer pasal kawan ai nie ..
ada dua org


Kawan A : yg bercerita
Kawan B : yg b'masalah 


actually tadi Kawan A cite kat ai ..
dy tegur Kawan B kt FB ..
tapi Kawan B wat dek jew !
aiyooo..


sedangkan kami nie bestfriend msa blaja kt MATRIK dlu ! 

ari 2 ai dah kne ai tulis kt wall dy tapi langsung xblas !
kawan lain reti plak balas..
xsuka tol org cmnie ..

sabar yea Cik Atie ..
kite pn leh wat dek jer ngan dy ..
xpayah layan org cm 2 .. grrr..


orang LUPAKAN kawan cam 2 lah !


so ,
ai nak jerit kat dy cam nie ..




" hoi !!
ape hal kau jadi macam 2 ha ?
pelik la taw x !!..
tibe2 jer 
xnak bertegur sape ..




taw la kau pandai ..
tiap2 sem dapat dekan kan ..
tapi xpayah la nk sombong sangat ! "
aiyoooo...




eeeeee....




ha nampak ai marah nie marah nie..
huhuhu 




mst u olz takut kan ?
hehe




hmm xpela ai just nak luahkan pe yg ai rasa jer ..

thanx yea sbb luangkan masa sekejap ..
sayang u olz 
mmuuaaahh


k la bai ~~


No comments: