Nov 8, 2010

pedihyer hati :(


hye kengkawan ~
malam nie xde mood la ~
rasa nak nangis je ~
tp sya xnk nangis lau bnd nie ~
tp sedih T____T
uhuk3x :(

kengkawan ?
nk tny blh ?
saya nie besar kepala ke ?
ego ke ?
lau sya gaduh ngan bf sy ...
penah x saya minx awk smua backup sy ?
xpena kn...kn..kn..

tp ..............
np dia cakap kt sya macam 2 ..
T___T
sedih hati saya :(
terkilan ngan ape yg dy ckp ~

sya xpena tunjuk kt sape2,
lau sya gaduh ngan dy :(

tp.........
dy tuduh2 sya ~~
tbe2 ....
smua d'ungkitnyer ......

seyes !
kali nie hati saya saket sgt2 ~~ :(
dlu dy ckp sy manje ngan dy ..
tp skrg dy kata sya dah lebih2,
nk tnjk perangai dpn kawan2 ..
hmm bila yea ?
ada ke ?
T___T

biarlah sya ubati hati sy nie sendiri..
xperlu lah dia taw ..
:'(
maaflah buat masa nie sya xkn msg "beliau"
maafkan saya ................ T___T
saya sungguh terasa ngan kata2 'beliau'


bai ~~

No comments: